Rengøringssystem til styring af professionel rengøring i  

Få mere ud af din tid og et bedre overblik med et rengøringssystem, der samler alle informationer og planlægning på ét sted.

Forbind til de systemer, du allerede bruger, og hold dine data opdateret

e-conomic
proløn
uniconta
billy
uniconta
zenegy
dinero
xero
business central
salary
dataløn

Inkluderet i alle abonnementer

Rengøringssystem der giver dig et samlet overblik

Med CleanManager får du et komplet rengøringssystem til håndtering af rengøringsopgaver, timeregistreringer, kunder, medarbejdere, ferie og meget mere.

Læs mere om intelligent rengøringsplanlægning

cleanManager rengøringssystem
cleanManager rengøringssystem
medarbejderkartotek
medarbejderkartotek

Komplet overblik over kunder og medarbejdere

CleanManager giver dig et samlet overblik over kunder og medarbejdere. I kundekartoteket har du alle oplysninger om dine kunder samlet ét sted. I medarbejderkartoteket kan du samle alle relevante dokumenter om dine ansatte, så de altid er tilgængelige for dig.

Styrk samarbejdet med lettere kommunikation

Hvordan holder du kontakten med dine medarbejdere, når de er ude og gøre rent? I CleanManager får du en direkte kommunikationskanal til dine medarbejdere. Du kan f.eks. dele rengøringsinstruktioner og ændringer i arbejdsplaner uden at skulle bruge tid på at ringe eller skrive rundt.

bedre kommunikation med cleanmanager
bedre kommunikation med cleanmanager
hold styr på nøglerne
hold styr på nøglerne

Hvem har nøglerne, og hvad er koden?

CleanManager håndterer dine nøgler professionelt og sikkert, så du altid ved, hvilke medarbejdere der er i besiddelse af nøglerne. Du får kvitteringer for ind- og udlevering, og mindsker risikoen for tab og/eller misbrug af værdifulde nøgler.

Du kan opbevare koder til kundelokationer i CleanManager, og du har altid fuld kontrol over, hvem der kan se hvilke koder.

Hvordan håndterer du produktforespørgsler fra medarbejdere?

I CleanManager kan dine medarbejdere forespørge på rengøringsartikler til deres arbejdssteder. Du undgår at overse eller glemme forespørgsler, og får samtidig overblik over dit vareforbrug på hver enkel kunde.

Læs mere om lagerstyring

medarbejder tidsregistrering
medarbejder tidsregistrering
medarbejder tidsregistrering
medarbejder tidsregistrering

Kom i gang med rengøringssystemet

prøv cleanmanager

Opret gratis prøve

Få adgang til CleanManager og alle funktioner med det samme

importer data

Importer dine data

Importer dine kunder og medarbejdere direkte fra dit økonomi- og lønsystem

vækst rengøringsvirksomhed

Få mere ud af din tid

Brug mindre tid på administrative opgaver og mere tid på vækst

"Det er et fantastisk værktøj til planlægning af arbejdsopgaver, indmeldelse af ferie, kørsel og meget mere. Vi giver vores bedste anbefalinger til CleanManager. Det fungerer fantastisk. Der er altid god hjælp at hente, når vi ringer til supporten."
Birgitte Graabæk, Teamleder ved Fredericia Kommune
fredericia kommune logo
partner service logo
etl group logo
absolut rengøring logo
flenco logo

Personlig kundesupport

Har du brug for hjælp til rengøringssystemet, sidder vi klar ved telefonen inden for vores åbningstider. Du kan også finde svar i vores hjælpeartikler, der er online tilgængelige på hjemmesiden.

Se hjælpeartiklerne